maybe next time I´ll look before I fall

igår var väl en dag som alla andra, och lektionerna var dryga. jag såg typ inga "kompisar" på hela dagen, undrar var de var någonstans? jag började också med sången och gitarren igen och sjöng coldplay och spelade imagine. sen bestämdes det om klasskonserten men jag orkar inte dra allt det, och hemma såg jag på idol, lukas åt upp alla våra brownins (och fick åka in till veterinären och spy utav helvete...jag var inte där. lucky.) och jag umgicks massa med failjen. sen har jag hamnat i en massa mög och jag vet inte hur jag ska ta mig ur det, men jag ska tänka på någonting annat och försöka. det är ju det enda sättet man kan klara sig. nu ska jag lyssna på creation och må bra. så det så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0