my mind had this idea of writing a blog post. I was all against it and everything, but what´s a girl gonna do?

som ni fattar av rubriken så har jag iiingen lust att blogga. men för att bbörja (vilket jag redan gjort) så kom maaaammiiii hem idag!! så jag har pratat en del med henne under eftermiddagen/kvällen, och i skolan var det väl ok. på svenskan redovisade vi och en grupp hade en epic musikalish redovisning om oedipus medans vår var ful och dålig som ni nog minns.:( och emmy the great hallelujar sig i all evighet. annars har det varit en ganska händelselös dag, så som många dagar. det måste vara en av de bästa sakerna med att blogga. de händelselösa, tomma dagarna får plötsligt ord och man måste ju säga något så något får man ju säga. fattar ni? jaja, med dessa visa ord går jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0