så glömde jag nästan och blogga!

hejhej!
idag började jag med gemu som var riktigt trevlig; vi spelade lite olika saker och jag gav upp och sjöng till sist. vi spelade en jazzversion av zombie. hur awesome är det? och 3 z i samma mening är också fint. det är säkert felstavat bara för det...jaja. efter det hade vi idrott där vi hade stadsorientering och det var mycket trevligt. jag fick veta att en klasskompis minsann också är bi/lesbisk (och jag är officiellt doomed! först för att alla freaking är det, och sen för att jag tänkte att "tänk om hon inte är utkommen och whatnot" och inte skrev hennes namn! anonymitet skall döden dö!) och Liv var da pro med kartan och allting annat. hon är söt hon.:)

efter lunch läste vi mer oedipus där vi fick veta att hans adoptmamma hette merope vilket jag och victor fann mycket unerhållande. det var allmänt kul, men det är var inte historian och alla timmar jag har spenderat här med datorn och till och med pluggat! I know right?;) och imorgon ääär det freeedaaag! det är allmänt uppskattat, och Regina sjunger här att någon next door fuckar to one of her sooongs. det måste vara bland det mest brilliant ever. och emmy ska nu klaga på att bli förlovad, fast det fattar man verkligen inte om man inte vet det. sen fattar man. logiskt nog. och nu ska jag minsann hitta en bok och gå och lägga mig i min kära säng och sömna sovis.:) godnatt mina kära vänner och fiender!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0