till bondeland och tillbaka, och jag överlevde!

Idag har jag, mor, Sara och Lisa utforskat stehag. stehag ligger i bondeland, ifall ni inte kunde räkna ut det.:D alla var roliga och efteråt, när de lämnats av(de ska ha fest där...), åkte jag och mamma och fikade i en annan del av bondeland. Sedan har vi umgåtts medans hon spelade wordfeude(inget e på slutet kanske?) och var sjukt rolig. här kommer lite citat.

sara: nu känner jag igen mig!
mamma:?
sara: jag känner igen skylten där det står stehag!
*stund senare*
sara: nu känner jag igen mig!
mamma: vi är på en åker, hallå?

sara: grytlock! det ska jag ta.
jag: vad ska du ha grytlock till?
sara: leka!
jag: jaahaaa. som tidningsleken då, fast med grytlock?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0