and a thought just hits me about us

jag kom på en sak mitt i en låt på körrepet igår. bara sådär. det jag kom på var följande: man bryr sig bara om principer när man inte har någon anledning att låta bli. Detta kanske inte stämmer, men på mig gör det det. Märker det främst i skolan. Jag har alltid varit en sån som kommer i tid, sköter mig och sånt. Detta gör jag dock bara fram tills jag har något bättre för mig. I fredags till exempel satt jag och åt lunch och deeptalkade med linus, tänkte "vi började för fem minuter sedan" och satt kvar. Det gjorde mig detsamma. Nu mådde jag ju inte så bra den dagen, så det kanske är ett lite dåligt exempel...men ändå. Jag blir lite orolig på vad jag skulle kunna gå med på, faktiskt. Med den mentaliteten skulle jag mycket väl kunna börja skolka. What do I care, liksom? om bara rätt person sa till mig att göra det hade jag säkert gjort det. grupptrycksföljare? moi?;) nej, faktiskt inte, mer...jag vet inte. men jag tror ni fattar min poäng. saker som brukade spela extremt stor roll kan helt plötsligt bli till ingenting. spännande det där. nej nu ska jag typ vila ett tag och sen bär det av till skolan där jag ska vara glad! fuck yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0