du är min goda tanke

vispen: Du är söt, vet du det?:) och jag är väldigt konservativ när det gäller både pizza och choklad, som all annan mat; alltså jag tar nästan alltid samma. Jag äter vesuvio-pizza, och oftast antingen marabou daim eller apelsinkrokant eller någon annan klassisk choklad (kan faktiskt byta en del mellan klassikerna). daim var det denna gång. Men jo, jag äter choklad (för) ofta. men det innehåller vettiga hormoner man kan behöva här i livet.:D

Ja, idag är det onsdag. Har spenderat tio timmar med att sova (jag sover för mycket har jag en känsla av, varför är det så? jag behöver ju inte direkt ta igen sömn eller?) och sen åt jag pizzarester och umgicks med min syster i någon timme. nu försöker jag ta mig till agnes, men det går inte så bra (jag sitter ju här, nämen ni fattar nog). hursomhelst, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0