just give me a number instead of my name

alla glider omkring och ingenting är likadant två dagar i rad. alla försvinner, är distanserade och sen nära och sen borta. allt är förvirrande som fan. alla är så jävla ombytliga, och allt är som typ för ett halvår sedan minus Hannah (är det talet ens möjligt att räkna ut?). Skolan imorgon känns oöverstiglig och imorse orkade jag inte packa ner gympakläder för jag var som mentalt trött. weird. men Jolanta och Maria är awesometastic. Bröt ihop lite lagom hos Jolanta och sen gick jag och Maria omkring, fikade och satte oss på hennes balkong. bara pratade. så fint. ska sluta med en fin händelse idag.

jag sitter helt lugnt och inväntar lektion när jag hör:
"det var en blind tjej som spelade gitarr. Då sa Per att hon kunde alla ackord, men inte c. haha!"
jag gick fram och sa "I´m right here. hi!"
de blev rädda. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0