more random emo shit, oh you just love this shit do you not?

vad är grejen med att jobba så jävla hårt för att folk ska tycka om en men när folk gör det tycker man inte om dem? Varför satsar man alltid på fel hästar? inte bara det att folk inte gillar en, men att man undviker folk som vill en väl. Typ idag. Jag åkte på standup show med us skåne och de var så sjukt välkomnande. Emelie, Pontus och Palm hälsade, kramade och var helt glada. jag har undvikit skånefolk för att "de är dryga". dömmande much? jag dömmer ju folk hela tiden, och sen jagar jag folk som inte vill bli jagade av mig. Kul liksom. men jag-kan-inte-sluta. borde, men kan inte.

in other news så var showen sjukt epic. alla är dumma i huvudet, lärde jag mig. jämförde spyken nu med spyken med pontus tid, och fick en stalker. scary enough. det var lars från srf lundabygden som efter att ha hört mitt förnamn kunde lista: efternamn, mammas namn, när jag är född och vilken skola jag går på. jag har aldrig träffat honom förut. on that note, I shall depart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0