om man bortser från det man inte kan bortse från, så är det ganska trevligt

idag började jag (såhär börjar jag jämt mina inlägg) med ensemble där vi kom fram till att vi ska spela why don´t you get a job på utsparken. hur awesome?:D jag ska...göra ljud. I dunno. sen så var det historia och engelska och sånt mög, och sen lunch med Aron, tea, sara och cole. jag råkade dissa aron ganska kapitalt, genom att när han satte sig ner säga "har du gått någonstans?". vänligt. xD jag slog mig i huvudet och förklarade the kite runner och allt möjligt.

sen hade jag håla med Vera, Sara och Josefine. mycket trevligt. hade kort spanska, gick omkring och är nu hemma. ska äta snart. trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0