random saker alla säkerligen vill veta:

-lunch är mycket roligare än frukost.:D
-imorse drömde jag att man kunde koka mina pinnar (magnet sticks heter det, om ni varit hemma hos mig vet ni vad jag menar och annars...kom hit? xD) så att de fick typ samma konsistens som nudlar. vet ni jag tror jag var hungrig. xD
-ibland tänker jag "men shit vad länge sen det var jag tänkt på "honom"! det var ju hur länge sen som helst!" tills jag plötsligt inser att jag har gjort det ungefär 100 gånger utan att jag har märkt det...för jag är så van. true story.
-jag har nu officiellt fått en ny ledsagare, som säger "fikavän" istället för just ledsagare. man måste tycka om henne alltså!:D
-när man är extremt trött och rycker till känns det inte som att man gör det, utan som att armen blir förlamad helt plötsligt. något av det konstigaste jag någonsin upplevt.
-jag har en massa mer hopp och glädje och skit idag. påsklov ftw! (jag är motsägelsefull, vänj er folcs )
-snart ska jag dock till syncentralen, jag orkar inte.:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0