så kan det va, så kan det va

det rinner in sol genom fönstret och jag har universums bästa föräldrar. Igår sa mamma att jag hade fått skolka idag om det inte var för matteprovet, för "du har ju aldrig skolkat och någong gång ska du ju göra det". Pappa sa tidigare på kvällen "när du kommer hem ska du få ett glas cola av mig, det kanske piggar upp dig". Så cola, chokladkaka och sång fick avsluta dagen igår. idag tog jag mig upp, trots bristande sömn och sjuk mental trötthet, och tog tag i matten också dessutom. sjukt stollt och sånt. ska till skolan om 7 minuter (whaaat). ska orka som fan. hålla mig borta. oh yes. I is getting the hint, liksom. aja, goddag och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0