the real post you were promised...well. I dunno.

jag mår fortfarande inte bra. eller jag mådde väl inte dåligt sist jag skrev, men har mått dåligt till och från i några dagar nu (eller veckor? fuck if I know). jag har mått bra i perioder under dagen, som när vi gick ut och gick. nya vårskor, koltrastar (mina älskade favoritfåglar), solsken och skinnjacka. åt halong och såg på tv med pappa. men jag känner mest orkeslöshet. vill mest bara kura ihop mig i en liten boll och ligga stilla. vet inte om jag är gjord för hela grejen med kärlek. vetefan om jag kan. om jag orkar. äh I dunno. cola hjälper inte, blah. emma tycker inte om tystnad. emma vill ha fler helgdroger. nu. det kanske hon får snart också hur konstigt detta än kan låta. och just det! jag hade inte glömt att spara, utan mitt word dampade, så mitt förra inlägg var icke sant. eller mycket var ju det. men jaja. jag kan inte sova nu, men jag vill verkligen. gick upp halv elva idag. bra jobbat emma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0