after all this time?

ikväll var Sara här och tittade film med mig, i sann tradition, och vi såg båda delarna av dh under ivrigt ätande av chips och chokladpudding (det sistnämnda i mitt fall). vi analyserade också saras förhållande till alla. Vi kom fram till att hon, Rita och Umbridge var bff:s ("we are the three musceteers! we kick butt!"), att ollivander var hennes farfar, dumbledore var hennes gammelmorfar, lucius var hennes morbror, voldemort är hennes pojkvän (fast hon gjorde slut innan filmen slutade) och den snälla goblinen är hennes ex. vi är så normaaala. hon härmade också random karaktärer hela tiden och jag sa djupa saker som "men vad obehagligt att hooka en osynlig människa! man ser ju inte personen!". ...good job there, Emma. ;) jag är så smart så. men ja filmerna var fiina såklart, det är ju hp förihelvete. det var nog det jag hade och komma med denna afton, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0