alltså, den populäraste i en klass kan tamigfan inte heta Svenn!

rubriken är ett statement om boken jag läser. Katarina Bredow har skrivit en ny, som jag läser och det är ganska nostalgiskt på något sätt. högstadieböcker. som aldrig stämmer dessutom. är det bara jag som gick på ett helt annat sorts högstadie än alla andra, eller är ungdomsböckerna helt ute och cycklar?
 
aaanyway, vi var hos mormor och åt ikväll. vi fick drömtårta som jag och Mia bondade över (mammas låtsassyster) och sen skulle vi "ha en date med eva rydberg" som syster uttryckte det, men vi såg istället gamla filmer från -89. alla var smala tydligen och mamma hade världens sötaste röst som 23-åring. ;) sen var det visst sport på gång, så jag smsade och åt godis istället för att titta. Johanna tyckte att vi skulle ha ett kusinlopp, men vi kom fram till att jag skulle hamna efter.;) men ja, nu ska jag gå och lägga mig och läsa mer methinks. vill bara notera att facebook var med i boken. det har jag aldrig sett innan.:o

Kommentarer
Postat av: vispen

Kul att Catarina skrivit en ny bok. Brukade läsa hennes böcker när jag var yngre. Vad heter den? :)

2012-08-10 @ 15:16:32
URL: http://vispen91.blogg.se
Postat av: Marie

Facebook finns faktiskt med i en Liza Marklund-bok också, tror att det är "En Plats I Solen". Så nu vet du det. :D

2012-08-10 @ 15:21:25
URL: http://www.ismen.blogg.se
Postat av: Marie

Facebook finns faktiskt med i en Liza Marklund-bok också, tror att det är "En Plats I Solen". Så nu vet du det. :D

2012-08-10 @ 15:21:46
URL: http://www.ismen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0