änglar är i regel väldigt överskattade

djup rubrik of doom kommer från min fabulous religion-skrivuppgift om etiska dilemman i vardagen. lite för personlig, var den, men jag ska fanimig ha mvg i religion så det är bara att gå ut starkt nu när hon ändå gillar mig. samhällskunskap kan bli värre, tror jag kan ha tagit mig vatten över huvudet med mvg-strävan i det ämnet men ja vi får väl se antar jag. well, det är väl det jag har att säga idag alltså ingenting över huvudtaget. hur skriver man? över huvudtaget, över huvud taget, aaa hur gör man? grammar nazzis, help me with this terrible problem of terribleness nooow!
 
men alltså äh, 24 minuter kvar tills jag ska försvinna. nu 21, för jag lyssnade lite på vad anna ternheim egentligen sjöng om. det hade jag aldrig tänkt på innan. men alltså, jag stör mig på låtar som handlar om hemligheter. När de säger att det här är en hemlighet, att ingen får veta detta som de precis sjöng om. yeah, men du, nu har alla hört det du skulle hålla hemligt s ådet är en ganska dålig hemlighet faktiskt. är det bara jag som tycker det? jag kanske överanalyserar som vanligt. förmodligen. arton minuter yay victory! *prickar av* första gången jag säger det idag. det tog då inte vidare lång tid. ibland kan det hinna bli förmiddag faktiskt. jag är så himla duktig fast inte. nä nu spårar jag lite här. fast kan man spåra från något som inte ens finns från början? blogginlägg tänker inte, alltså finnns de inte. det är bara jag som håller med om denna tanke; att om man finns om man tänker, borde ju alltså det som inte tänker inte finnas. jag tog bänken som exempel igår, men ingen höll med mig. de är dåliga! och jag är djup! ...eller ääär jag det? nu borde jag sluta, detta blev för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0