det är starkt att bära upp svagheten

jag har klarat en hel timmes skola! och ja, det var jobbigt. mycket svårare än vad jag hoppades att det skulle vara. men jag överlevde! det gäller bara att hålla regel nr 1: håll alltid, alltid, huvudet rakt fram eller mot den du pratar med. alltid. mycket viktigt. fokusera på skiten som faktiskt är viktig. is important! ;) sen vill jag prata lite om rubriken, för den kommer ifrån kam; en av de där tre böckerna jag skrev. emma black, sa detta. det har levt kvar i sex år och en del folk som inte ens är jag kan säga det lite randomly. I am hardcore. men ja, det här var ju också ett kort inlägg. jag är lite sådär på bloggande. men imorgon, då blir det en bra dag. vi får se om jag kan blogga om den, bara. det är inte säkert alls. men den lär bli awesome! som sagt. eh, ja, varför bloggar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0