Emma Rävås har ett förhållande med skånska Annas filt

wicked-piknik stod på mitt schema ikväll. jättemysigt hade vi det! Zoe, vår egen maskotbebis var the star of the show tills hon och hennes föräldrar åkte hem och vi tog skydd mot regnet i ett tält som råkade stå där och bara vänta på oss. så vi satt och musikalnördade oss (jag var lagom malplacerad xD) och pratade om typ allt möjligt. och åt, obviously, som man ju gör på en piknik. därav namnet, tänkte jag säga, mn det var ju inte sant. varifrån kommer ordet piknik? någon som vet?;)
 
sen väntade jag på bussen med skånska anna i närmare en halvtimme (hon skulle till malmö men satt kvar med mig, vissa människor är fina) och nu är jag hemma. och hungrig, är jag också kan jag meddela. det var ju ett tag sen man åt nu. och rubriken...yup, jag kommer ut som filtsexuell nu. bättre än tågsexuell. ...tror jag. är fan inte säker. ;) men ja, godnatt kära folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0