internet kan försvinna när som helst, men jag har choklaaad

vi har råkat betala 64 pund på frukost vi trodde var gratis. kuul.
vi åt lunch på "the slug and the lettuse". the fuck?;)
jag mådde (fysiskt) dåligt och satt halvapatisk och såg the shins.
enter shacari var det mest random jag någonsin sett. metaltekno, typ...screaming, snygga syntar och random breakdowns. "if it sounds heavy, that´s because it is!"
the vaxins var...trevliga. fast jag trodde de var fulla.
sen florence and the machine i regnet. hon är magiskt kaosduktig och jag sjöng med för allt jag hade med alla andra. fick ett "you go girl!" när jag sjöng melodin eftersom florence tog en stämma på...ingenting. så jag sjöng som om jag hade konserten lite hela tiden. så ska man kanske inte göra, but I do not care.:)
nu är jag glaaad efter att ha duschat. och jag har choklad, som sagt. den ska jag äta nu, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0