just for the sake of it

ni vet när man mår riktigt, riktigt dåligt och inte ens kan hitta en anledning att ta sig upp på morgonen? Well, så kände jag igår. och jag mådde inte ens vidare dåligt, bör tilläggas. men allt övande, umgåsande, dåligt sovande (jag behöver extrema mängder sömn, har jag upptäckt) och konstigt ätande hade sugit ut all min energi och när jag kom hem låg jag mest i sängen. därav mitt dåliga bloggande.
 
vi jobbar för fullt med wicked. alla är underbara och det mesta funkar riktigt awesome! nu är alla scener spikade, så det blir crazymycket genomdrag imorgon. happy times!
 
detta var ju inte så spännande, men jag skulle vilja skriva en liten shout-out; om ni vill komma på lördag, eller känner någon som kanske skulle gilla det, please say so. vi har sjuka mängder biljetter att dela ut till...whoever. ingen kan ju just den dagen verkar det som :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0