laughing too hard to write shit

obs sant. jag skulle skriva en rubrik, men sen hade jag så roligt, så jag glömde det. ;) men ja, om 28 minuter åker jag till skolan och börjar. lagom ovärt. och man får ont i gommen av att äta pizza. speciellt sån där ugnspizza. det gör jätteont!böhö. ;) eh jag vet inte varför jag började inlägget. jag tänkte ha någon slags peptalk inför skolan, men sen kom jag på att jag inte behöver något peptalk, såatte...hm. ah well. 24 minuter kvar tills jag åker. kunde man inte ha börjat på morgonen? nej, tydligen inte. nu är mitt sista rgelrätta sommarlov snart slut, för övrigt. too damn weird. *gäspar och harklar mig sådär obehagligt som bara jag gör* det gjorde jag faktiskt. 23 minuter. jag har inget mer och säga. jag hade inget att säga från början så det var inte så spännande. jag fortsätter harkla mig obehagligt istället. fresh. okay nu får det här inlägget vara sluuut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0