that´s how all things grow

oh hello and stuff!
idag hade jag inget att göra, hemskt som det är, men det åtgärdades ungefär två minuter efter att jag (till slut) vaknat med att åka och rollspela hos brotherinlaw. där träffade jag jack som låter som erik i min klass, upptäckte jag, och the famous kr. kommateringen i den meningen var hemsk. ;) men vi spelade zombiespelet och det var allmänt trevligt. jag var dock inte till så mycket hjälp i spelet.;) efter spelandet och ätande av mat mat spelade brotherinlaw och jack tv-spel och jag och kr spelade gitarr och sjöng random skit. lagom awesome.:) nu ska jag skriva random citat från lite allt möjligt.
 
jag(skapar karaktärer): hon kan va en lesbian!
benjamin: som du!
j: jag är ingen lesbian!
b: vad är du då?
carl: blind!
 
pia(faster): vad heter den? ensam är man alltid...det är bättre...
jag: tillsammans är man mindre ensam?
p: jaa! och så finns det en till, hundar...
j: ensama hjärtan och herrelösa hundar?
p: jaaa!
(I is awesome, yees)
 
in game:
b: det ligger hjärna och blod på golvet.
kr: kan man sitta där?

Kommentarer
Postat av: Sandy

Han verkar vara en awesometastic typ, den där Benjamin. :)

2012-08-15 @ 14:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0