det borde finnas någon som orkar lyssna på allting

nu ska jag prata om något av det fulaste och smutsigaste jag vet. min sämsta känsla, alla kategorier, den jag skäms mest för.
 
jag ska prata lite om ensamhet. och nu menar jag inte sån ensamhet när man inte känner sig älskad av någon, inte tror att man har några vänner och sen skriver en deppstatus på facebook. sån ensamhet är bara sorglig. jag menar den rent jävla primitiva ensamheten i att vara just ensam. den jag har spenderat hela mitt liv med att förakta. det värsta jag vet är desperata singlar som vill "hitta någon". det får mig att vilja spy. för jag har aldrig förstått what the fuss is about. men fuck this shit allvarligt talat. jag klättrar på väggarna här. behöver någonting fint. man ska inte behöva någon i sitt liv, ska klara sig ensam, men just nu har jag ingen lust att bry mig. det här är för övrigt väldigt svårt att skriva, för jag skäms så mycket för att jag känner det här att jag inte vet vart jag ska ta vägen med det. jag menar...det är ju en fysisk grej, på något plan. and I do not do that shit. jag funderar väldigt seriöst på att ta bort denna text som egentligen inte har sagt något om någonting elelr kommit fram till något. det måste vara det mest irelevanta inlägg jag någonsin skrivit, typ. det såg liksom helt genomtänkt ut i början men sen bara spårade det ur. jag vill sova. jag kommer knappt ihåg vad det var som drev mig till att skriva detta. läskigt meningslöst jao.
 
grattis på födelsedagen hursomhelst. i present fick du tydligen ännu ett kaosartat inlägg om dig. typ iallafall. vad roligt för dig!
 
och grattis i efterskått till någon som faktiskt 1) är värdig ett grattis och 2) läser den här skiten, nemligen vispen! jag glömde ju gratta dig, hemsk som jag är. men ja, bättre (25 minuter) sent än aldrig!:) och nu har jag uträttat något med det här inlägget också!
 
rubriken (ja, jag förklarar den, faktiskt) kommer från en gammal text som jag skrev i egypten i januari. vet inte om det hade något med saken att göra, men det kändes så.
 
godnatt!

Kommentarer
Postat av: vispen

Alla inlägg behöver ju inte ha någon mening. Ibland kan det ju vara skönt att skriva av sig och dina läsare väljer ju helt själva om de vill läsa vidare eller inte. Så kom igen, spela roll!
Tack så mycket! Vem är det som fyller år idag då? :) Kram

2012-12-09 @ 14:32:35
URL: http://vispen91.blogg.se
Postat av: vispen

Klart att det inte gör något att du grattade mig lite sent, sent är mycket bättre än aldrig om du frågar mig :)

2012-12-09 @ 14:33:26
URL: http://vispen91.blogg.se
Postat av: vispen

Klart att det inte gör något att du grattade mig lite sent, sent är mycket bättre än aldrig om du frågar mig :)

2012-12-09 @ 14:33:41
URL: http://vispen91.blogg.se
Postat av: vispen

Klart att det inte gör något att du grattade mig lite sent, sent är mycket bättre än aldrig om du frågar mig :)

2012-12-09 @ 14:33:54
URL: http://vispen91.blogg.se
Postat av: vispen

Oj, vad skumt, där måste något ha hängt sig, jag tryckte seriöst bara på skickaknappen en gång. Aja, så kan det bli ibland :)

2012-12-09 @ 14:37:53
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0