detta är en fyndig rubrik, bara så att alla vet det

hello!
igår...hade jag inga lektioner. Rligt värre. Så jag...åkte hem igen, och satt mest hemma förutom när jag var hos jolanta och på skrivargurpen. på den senare hade vi telepatiska, och jag och hugo försökte telepatisera. vi lyckades. se följade episka exempel:
-vad är förälskelse?
-det är det som kan sägas utan ord och skrivas utan bokstäver
(telepatiska dialoger=när den som frågar inte vet vad den som svarar skriver, och visa versa.)
 
idag var jag i skolan (omg I know!) och jobbade en massa med projektarbetet. it´s gonna be awesome. men det visste ni redan. jag lyckades döpa om elin till "eslin" och Aron tog det där med att ha subtext i samtal till en heeeelt ny nivå. det är det jag har att dela med mig av till er, så håll till godo med detta fina (och korta) inlägg. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0