ett snabbt inlägg bara

vispen: du har så rätt! allt behöver inte ha en mening. du är awesome.<3 och vem som fylde år i söndags tror jag att du kan lista ut själv, kära visp. När det kommer till mig, är det oftast bara en gissning som är rätt.;)
 
men okay...i söndags fikade jag med maria. det var kallt, men vi skapade en lång och fin fantasi om hur vi inte aaallls tyckte att det var kallt.;) igår skrev jag på skrivargurpen, och framställde en dålig dikt som egentligen handlade om min romanthingy. som jag sen inte skrev på. ska nu ha en riktig skoldag, det var länge sen sist faktiskt! typ två veckor. så ja, det är det jag ska göra idag. om 12 minuter går taxin, så jag hinner prata lite mer. om vad vet jag dock inte, men what else is new liksom. jag är inte en så bra bloggare nu det senaste, men det ska jag(försöka) åtgärda. det har bara varit ett tråkigt liv lately, tror jag. många lediga dagar och mycket lite saker gjorda. men jag skrev lite igår wooohooo. men inget samhällsplugg gjorde jag. hej ig. allvarligt. nu får det vara färdigskrivet här, alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0