hello, my name is empty

vispen: aw, tack.<3 och det tycker jag, då kan du ju vara här samtidigt när du ändå är igång :)
marie: du vet att vi har pratat om namn man aaaldrig skulle kunna hooka med folk som heter (lovely grammar, emma, indeed)? ett sånt är det. det är allt jag säger så här på internet (jag har ju en sån här charmigt onödig anonymitet ;))
 
alltså denna dagen. jag orkar inte. ledig, sitta hemma, inte lust med något. har inte skrivit, fast jag har haft all tid i världen. inte ens spelat piano. bara stirrat, och läst i the other hand som jag ska läsa i engelskan så det var ju något vettigt jag har gjort. onödig dag i kubik. nu ska vi snart äta. jag vill inte ätaaa. jag vill flytta hemifrån nuuuu istället. helst imorgon, typ.:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0