I rage against everything that you do

jag har blivit katastrofal på att blogga igen. jag vet inte varför egentligen. allt görande tar bara emot. skolarbete, att skriva, allt. fast igår spelade jag faktiskt in låtar. duktig tjej indeed! jag har en kvar att spela in, dock, så det ska jag göra...någon dag när jag är själv. nu ska jag till skolan om en halvtimme och ha kör. det känns ändå ganska överstigligt att gå i skolan idag. det är allt annat som är jobbigt. jag vet egentligen inte alls vad jag pratar om. men det känns verkligen inte som om vi slutar imorgon, som om det är julafton på måndag. jag hatar när folk säger "jag har ingen julstämning i år", men...jag har ingen julstämning i år! ingen alls! och det ska man liksom ha fått vid den här tiden på året, tycker jag. men ja, enough bitching from me, I say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0