it´s a christmas miracle

vispen: Kul att du också vill hänga på! Du bor ju inte så långt därifrån nu för tiden. Det lär ju dröja ett tag innan jag åker dit, men ändå!:) och ja, det har du rätt i. De kanske går igenom grabbarna jag brukar nämna och bara "vem kan det vara, vem kan det vaaara?". I och för sig har jag pratat med folk som lärde känna mig via min blogg (typ), och de kunde räkna ut vem jag pratade om. Har dock aldrig frågat hur...:s
 
nu har vi firat jul med mormor och hela det gänget. Det var allmänt trevligt, men jag är trött, så ni får bara de citat jag kan komma ihåg.
 
vi sitter och äter ris a la malta.
hans(upprört): usch, vad äckligt det här är!
alla: ...kay...
 
alla: skål!
amanda: hejdå.
 
johanna: jag kan köra er dit. 50 spenn!
mamma: fast vi vill inte åka dit.
johanna: nähä. 50 spenn ändå!
 
jag skulle gärna återge alla fantastiska historier mormor berättade om alla dödsfall här i gatan, men det skulle inte bli kul. Men min mormor är instant comedy alltså. Och jag är trött. har jag sagt det?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0