just nu är du jävligt patetisk, men det är okay

världens sämsta bloggare: hell to the yes! men okay, vad har hänt? detta:
jag har läst en massa mark reads, och det är nog därifrån mitt sämsta bloggande kommer ifrån ;)
jag var och tittade på tv med mamma ohc pappa hos mormor som inte var hemma (makes sense)
jag insåg att happy feet handlar om pingviner. mind. officially. blown.
jag uttalade mig så här, helt seriöst: "jag älskar coca-cola så mycket att jag ibland tror att jag ska börja gråta..."
sen såg vi i rymden finns inga känslor och jag bara skrek "mitt hjärta! det brister!" hela tiden.
sen ville jag döpa om filmen till "life of a sweetie". jag älskar sweeties, allvarligt.
igår skrev jag en hiphoplåt med Maria.
eller försökte.
sen spelade jag in mer skit, wooo!
jag brainstormade fram en väldigt intressant liten låt, faktiskt. fun times.
sen var jag bara allmänt glad hela tiden
och idag kommer onna wiiiihoooo!
jag älskar onna massamycket.
vi ska ha världens bästa nyår all time
bara så att alla vet.
nu. mer läsning yes please.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0