låtom oss prata om spymf!

för jag kom inte på någon fyndig rubrik på svenska. jag ville ha en engelsk rubrik! men man kan inte få allt man vill ha här i livet. men igår var det spymf! vi hade dock kaos, eftersom sgine var sjuk, så michelle fick rycka in och sjunga och jjohan fick spela syntbas vilket jag tror gick bra. hur gick det för mig, undrar ni kanske? jag har ingen aning. men jag tror det gick bra. folk säger det. jag hade jävligt roligt, inget ljud i gitarren och gjorde iallafall en ansats till att röra mig på scenen. fast man ska inte försöka (och misslyckas med att) headbanga med en gitarr om halsen, för då tappar man balanse lärde jag mig. men det såg nog ingen. kul var det, iallafall! och jag tog (okay tog kanske är lite av en överdrift) den höga tonen! woooo!
 
sen tänkte jag skriva om allt mitt inre kaos efter att jag kom hem, men jag hade glömgt bort min förmåga att sova bort allt. så jag mår bra jag. shit is random. och ni bara: vad pratar hon om nu? och jag bara: det vet ni inte, men det vet inte å andra sidan inte så överdrivet ofta, så jag tror inte att ni bryr er. och ni bara: näääeee det är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0