let us go out in flames!

imorgon kommer listan, den ni alla väntar på (;)), men först vill jag prata om detta år liiite. Jag vill mest säga: fuck yes fuck yes fuck yes! det här året är underbart. inte jämt, absolut inte, men oftast. hur ser jag på 2013? positivt. och jag har inget löfte om att "skärpa mig". för jag behöver inte skärpa mig längre. för jag är bra! och jag har bra människor omkring mig! folk som är bekväma i sig själva, som mår bra, som är bra. som faktiskt tycker om mig. wiiiiii!
 
men jag tänkte skriva lite citat också. family splendidness.
 
jag: jag är en väldigt ojämn sångerska. ibland är jag bra, och ibland är jag fördjävlig.
mamma: jag med! Jag är dålig, och sen blir jag sämre...
 
mormor: du ska inte till prag va?
jag: näääeee.
mormor: nej, det blir ju bara en supefest. vi kan supa här hemma istället, du och jag!
<333333
 
mamma: var det bernards mamma?
sara: nej.
pappa: men var det...bernards mamma då?
vi: ...*facepalm*
 
mamma: var hittar jag så mycket bättre-avsnitten?
pappa: under "så mycket bättre", kanske...?
 
jag älskar min familj, jag älskar det mesta, goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0