och så blev det jul bara sådär

och det firades såklart med en övermysig julmorgon! det var ju greveholm, förihelvete! mamma hade fixat frukost där nere och när kalendern var slut blev sara uppkallad till vardagsrummet, och hennes glädjerop kunde endast betyda en sak: ja, mamma hade hängt upp godis i paketkalendern. sen var vi ju tvungna att sätta på någon dålig musikkanal, för det ska man efter julkalendern, och vi hade tur och hamnade mitt i en rihanna-special! perfecto! ja, vi har lite konstiga jultraditioner, men omg vem har inte det liksom.:) Sara har såklart satt på julmusik, för det måste man uppenbarligen göra. vad jag måste göra är dock att skriva relgion, och det känns faktiskt inte övermäktigt idag. så jag ska göra det, goddammit. nu är det lilla swiftie som sjunger jullåtarna. hon är en sötis indeed. men det var väl det, så återigen: happy december!

Kommentarer
Postat av: vispen

Jag älskar julen, det gör jag verkligen. Och paketkalender, det har inte jag fått på över tio år. Jag kommer hem till dig och snor några paket :)

2012-12-04 @ 15:21:57
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0