sweet dreams are made of this, who am I to disagree?

sjukt mysig kväll med furulundsklanen ikväll.:) vi åt soppa och jag hade en tatiana-anekdot-show (på efterfrågan, vill jag tillägga!), som blev mycket uppskattad indeed. sen åkte två i sällskapet nemligen Sara och Emanuel, så kvar blev jag, Susanne, Bosse, Malin, Frida och John. Vi drack då äppelläsk (extremt gott) och hade musikstaffett, alltså när vi turas om att spela upp låtar. jag och frida sjöng mycket fint på sweet dreams (den är lätt att sjunga fint på med folk, har jag märkt. det är för att den är bäst.) och tillsammans med malin sjöng vi också our last summer. den sistnämnda var susannes val, vilka annars var mycket intressanta: reggie, orup, tom jones, melody gardot och laleh var en del av dem. jag bidrog själv, förutom sweet dreams, med saker som little talks, gothic christmas, the lucky one ("swift kaaan sjunga om annat än breakups!") och no light, no light, bland annat. bra grejer hela kvällen ut, och det var motvilligt jag åkte hem. nästa gång ska jag bannemig sova där, så jag slipper denna hemskhet.^^ nu är det dock sent, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0