but the truth is nothing´s really changed

torsdag och vi började med gemu där vi kom fram till att vi ska få alla rätt och då få chokladbollar. med salt i. jag är skeptisk.;) sen idrott där jag körde någon slags dubbelpass och lunch som var ganska trevlig. Svenskan var det också eller nej vänta nu ljuger jag! ni vet ju precis hur svenskan var. sen klagade jag på både golv och väggar innan historian med redovisning som jag nog fuckade up lite...:/

men jaja sen hemma har jag handlat, pratat med Hannah och det var nog det. xD detta blev inget spännande inlägg, men ska delge er ett gammalt citat från förra veckan när de spelade in gramatiklåten (som vann sin tävling och kommer sändas på internet imorgon och allt vad det är!)

sara(i inspelningen): sos alarm.
jag: sådär svarar de ju inte. de säger "sos alarm, vad har inträffat?"
benjamin: Hur vet du det?
jag: ...
benjamin: "hej, jag har blivit blind!" eller vadå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0