den vackraste stunden i livet var den när du kom

det är spännande hur ens attityd förändras till olika dagar. I början av tvåan var det tisdagar jag hatade över allt annat. Det var bara skitdagar. Sedan blev det torsdagar, eftersom jag var rädd för dem. Dock ersattes de snart av onsdagar...av diametralt motsatt anledning. eller dels det och dels min långa håla. men! just nu har jag faktiskt ingen sån dag. idag är det onsdag och jag är sjukt positiv! det kan ju bero på lite förändringar som trädde i kraft förra veckan och även lite på att jag vet var jag kan hitta folk under hålan. visst kan detta bli en tom och hemsk dag, it is possible, men så ska man ju inte se det!:D

Angående rubriken också...usch! Jävla ångestskapande låthelvete! och nu måste jag gå, insåg jag...så hejdå! britney here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0