det är nog inget deppinlägg, vad är det då? ett..ilskeinlägg?

"sluta tänka mitt namn!"
men
förlåt

jävla
mcyket
då!

fan att allt ska vara så bräckligt hela tiden
fan att man ska gå från typ yay-my-life-is-awesome till fuck-my-fucking-life. hela tiden!
bara för att man tror någonting betyder inte det att det blir sant.
ingentning makar sense
kan inte folk bara vara lite ärliga och be mig dra åt helvete om det nu är det de vill
vilket det förmodligen inte är
för jag äär dramaqueen
jao
snart lunch
jag vill inte le och se glad ut
för jag vill vara glad goddammit
kan inte allt bara få vara lätt?
kan man inte bara få ha en självklar plats, någon som saknar en?
för jag saknar er
sen får det vara hur det vill med det
men det gör jag
typ en jävla halvtimme kvar på den här lektione
jag vill ut
fast inte
jag vill ju bara tillbaka till helgens eufori
kan det inte alltid vara så?
vad är det egentligen som är så jävla fel på mig?
för jag tycker inte att det är det!
nej nu har jag gnällt nog
i min smakfulla fina blogg
goddag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0