för såhär är det

man kan må bra när man är ute och agneswalkar i snön <3
man kan inte må bra när man inser hur subjektiv och victimising och deprimerande världen (och mest jag) är

man kan må bra när man fullbordar sin femte låt och känner sig awesome
man kan inte må bra när inferity complex of awesome kickar in bara sådär

man kan verkligen må bra när man sjunger florence & the machine och känner i varje muskel hur bra hon förstår mig
man kan inte må bra när man liksom ser sig själv utifrån och inser hur obsessande man är och att man hela tiden låter alla förstå hur det är med allting utan att kunna sluta

man kan må väldigt bra när man lyssnar på de första 5 sekunderna i en låt om och om igen och bara spasmar utav helvete av lycka
man kan inte bra när en liten minisak blir förödande för hela ens jävla vecka och man inte har vett att vara diskret utan skriker "fuck!" på spanskan så jävla smidigt.

man kan må bra när vintersolen lyser en i ögonen och man får någon slags förvissning om att allt kommer lösa sig och liksom förstår någonting
man kan inte må bra när oron bryter igenom och varje dag är en ny jävla väntan och sen blir det natt och allt börjar om igen

man kan må mycket bra när man lyssnar på yall want a single. det kan man.
men man kan inte må bra när man ligger på fucking g i spanska!

sammanfattningsvis: shit is crazy. really crazy. man hinner typ inte med i mina svängningar. nu ska jag gå, men först vill jag svara Marie. Som jag för övrigt inte ens hade aaaaning om läste min blogg. Kul upptäckt!:) vad var det jag skulle säga, då? jag skulle nog mest hålla med, tror jag. och du bevisade ju det eftersom du skrev om det jag hade skrivit ganska långt ner. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0