han ser skyldig ut...

hejhej!
Fin dag, I guess. Imorse var det gemu där vi spelade en massa mojs och sen idrott när jag och Signe gick istället för att simma. Vi vandrade runt i parken och pratade om allt möjligt och relativt omöjligt. Vi satt också och väntade på folk som inte kom så vi gick och åt och fann där nämnda folk. Dessa var dock konstigare än vanligt.;)

Svenskan var överlevlig och på historian fick jag redovisa en massa argument jag bara trodde lite halvt på. xD sen var det umgåsande med folk och sen gratis glass med Tatiana. finast ju.<3
"Nu ska vi fira! Vad ska vi fira, Emma"<3
sen gick jag och fikade och vandrade med gresa. fascinerande, is what she is! seriös på ett fint sätt, liksom. jag orkar inte skriva mer men rubriken är ett utdrag av ett av de mest awkwarda samtalen jag någonsin haft...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0