here´s the mike and here´s your cue

goddag eller vad man säger!
igår slutade jag kvällen med att se Jonathan Ross show med pappa. Vi såg en grabb spela på glas och beundrade honom väldigt andäktigt (han spelade bad romance, liskom, på glas! say what?) och jag kom fram till att jag nog vill gifta mig med florence welch lite. bara lite, liksom. hon är så himla awesomeee. hon var alltså också med på showen. och emma tomson. kärleek!:D

sen mådde jag för bra för att sova (detta är möjligt, I swear to God) så jag satt uppe och log och hade det bra innan jag faktiskt till slut gick och la mig av ren pliktkänsla. men sova gjorde jag och vaknade också (nääähäää). Det blir nog snart en agneswalk verkar det, vilket är awesome. emma gillar agneswalks massa.<33 nu ska hon dock sluta blogga, spännande värre.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0