huvudvärk är inte som annan värk

Ganska trevlig dag idag ändå. Åkte till stan med syster och mor och åt lunch på en random pastarestaurang. Jag åt där...en toast. med skinka och ost. fantasifull much?:D men jag älskar toast. xD sen åt jag även en chokladmoss (lär mig stava det anyone?) som var helt hysteriskt god!:D

sen har jag suttit här, varit allmänt jätteglad och haft ont i huvudet. detta är för övrigt en fin paradox of awesome. jag vill avsluta med att 1) tacka Hannah för kommentaren och 2) dementera alla misstankar om att texten hade någon form av romantisk underton. Nog för att jag älskar Agnes och sådär, men...just no. xD det lät tydligen som om jag var förälskad i personen. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0