I think there are fish sticks if you need dinner this year on valentines day

Detta är vad jag personligen skulle kalla en lång dag. På den har jag bland annat skrivit migg först ig. yup. for real and shit. men jag ska skärpa mig nu. det ska jag verkligen!

Hade sen mystiska samtal med Viktor och Linnsie av alla människor. Just det, tack för kommentaren till henne!;) vi smsade nemligen henne (båda två) och frågade om han kunde få bo hos henne och bea. hon...var seriös. det var inte vi. xD sen åt jag lunch och hade svenska och sen hade jag också sånguppspelsthingy. jag tycker faktiskt att det gick riktigt bra! har inte så mycker mer att säga om det, eller om något annat. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0