muntert såhär på svenskan

jag fick just en hjärtatack av vad programet vi ser sa. fan vad läskigt det var! men nu är det inte det jag ska prata om...nej verkligen inte...

alltså jag vet inte. det är ju en bra början. men jag freaking hatar gråskala. jag hatar att tro att man gör rätt men så är det fel. allt är fel. man tror omväxlande för lite och för mycket om sig själv. oftast för mycket tyvärr. för lite är lättare. man blir inte så jävla besviken. jag vill inte vara här mer. jag borde sluta gnälla, jag vet men alltså nej. man ska vara ärlig yah know. men jag vill inte vara här, jag vill vara någon lätt stans. det finns ingen lätt stans. jag vill vara odjup och bara göra något ytligt. jag vill inte hellre vara Bianka (min käpp) en mig själv men det vill jag. makade det där sista sense? jag vill inte vilja vara det, liskom. men det gör jag. nu pratar de om verter. verters originaaal!<33 usch jaag tror att jag har missförstått allting. det är så folk ser det tror jag. som om jag gör fel. som om jag är för lite. jag vill ut! jag vill slippa tänka! jag vill gömma ansiktet i armarna sådär som jag gör när folk säger för dumma saker men sen vill jag stanna så. jag vill bli omhändertagen. är det fel? jag tror det. för det är inte synd om mig. det är jag som klarar mig. jag som lever vidare och det är det som är fel. det blir inte rätt. varför blir det inte rätt? varför kan inte jag vara odjup i mer än fem jävla minuteeer? jag orkar inte. tio minuter kvar. jag skulle vilja bryta ihop. det var länge sen. eller eh nej det var det ju inte. 17 dagar sen. tror jag? jo. och fan fan fan jag hatar att bli bortglömd jag hatar att tro saker som bara inte är sanna jag hatar att vara här. jag måste ut snart. och sluta tvinga mig på. måste. måste. men jag måste sitta kvar här. de pratar om färg. wiho. 6 min kvar av lektionen. jag vill inte gå ut fast ändå vill jag det. skärp dig emma. ingen vill läsa dina deppiga inlägg. skärp dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0