ögonblicksbilder

gå till stan i minusgrader med finaste Agnes och bara prata

sitta och titta på någon sjukt creepy film som på något sätt var helt awesome på en random utställning, för varför inte liksom?

sitta på coffee point och lyssna på agnesmusik oc bli så rörd av gay pirates att jag knappt kunde hålla mig samlad men sen inse att det inte gör något.

stå och vänta på agnes och höra birds och bli oförklarligt lycklig
"birds can fly so high and they can shit on your head
they can almost fly into your eye and make you feel so scared
but when you look at them, and see that they´re beautiful
that´s how I feel about you"

helt plötsligt börja skratta utan att någonting ens var roligt

köpa godis och prata värmländska/norska/whatever och låta Agnes styra vilket blir såhär:
-vill du ha en sån?
-vad är det?
-ska vi ta reda på det?

vara så hardcore att jag köper en dammsugare i en godisaffär. i plockgodiset. yup.

-vi kan vara turister!
-men vi vet ju inte var vi kommer ifrån.
-det är mycket sant. men vi kommer från bondeland!

-du låter som en lesbisk bonde.
-jag är en lesbisk bonde från bondeland som ser ut som en pingvin!
-såklart du är!
-det är goa grejer!
-nej, nu är du bara fånig.
-...nu är jag fånig? för innan var vi ju så väldigt seriösa.
-...ja!

elta samma saker fast på en massa andra sätt

komma hem helt förfrusen

lyssna på tåströms självbiografilåt och inse hur mycket jag tycker om honom ändå och att det är okay att tycka om manliga sångare

sitta i en euforisk lyckobubbla utan att nödvändigtvis ha en anledning som berör någon annan utan bara för att jag är jag, typ


magisk episk dag. tydligen har jag aldrig varit så glad förut. enligt agnes iallafall.:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

xD wonderful day indeed... Your mail has been sent!

2012-02-05 @ 17:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0