overdose feels so good

Shit vilken awesome dag jag har haft! Lång, har den varit också fast inte på ett jobbigt sätt (än). Men ja okay den började med ensemble där vi spelade britney for the win. fast det är sjukt svårt att spela datorgjorda låtar med riktiga instrument, har vi märkt.;)

Sen var det historia, där jag var awesome! Eller okay, vi var awesome. fast jag. vi hade en frågesport om historia och typ allmänbildning och jag och Viktor var de enda som fick alla rätt. Fast det var egentligen bara jag, för Viktor satt bara och sa efterblivna saker. Jag sammanfattade det fint på facebook såhär: nu vet vi att ingenting hände 2004, att spykens chef inte är gustav vasa, att det inte har förekommit någon dansk revolusion och att samma politiker inte arbetar i 70 år. Vi lär oss så mycket på våra lektioner!

Well, sen var det engelska vilken, om möjligt, var mer awesome. Vi skulle skriva en text om vem vi helst ville vara: Bridget Jones eller Elizabeth Bennet. Vi (=jag och Viktor) började då spekulera i vad detta faktiskt innebar. Var jag fortfarande blind? Var han fortfarande en grabb eller ingick könsbyte på något vänster? Saken var tvungen att utforskas och vi (jag) frågade engelskläraren. Jag var blind men han var en tjej. "all the guys are women" sa hon. hon fattade inte det roliga. Annat kul var "I´d rather be Elizabeth. I want to be called miss Bennet!"(jag hoppas ni fattar att det inte var jag som så. då hade det inte varit så kul) och att få allmän damp på när läraren pratade svenska eller ogramatiskt. båda förekom en del. *blängblickar*

Sen en lång och awesome lunch med Aron och Viktor efter vilken jag stod i ehuset och umgicks med folk. Där upptäcktes något ganska awesome: jag har ett freaking crazy gehör! Josefine spelade en ton och frågade, på skoj tror jag, om jag visste vilken ton det var. jag ba: det är ju ett g? och så var det det. sen höll vi på sådär en ganska lång stund och jag tror jag sa fel två gånger eller nåt, och det var på de svarta. say freaking what?:o

Sjöng också massa med Petter och folk och sen var det spanska som var oskrivbar. det var dock något kul jag skulle skriva! just det.
andrea: vi kan skriva om...vad heter det? consequenses...
jag: eh. konsekvenser?
andrea: justejaa!

sen så har jag varit hemma, lagat relativt misslyckad fläskpannkaka och varit glad. inte pluggat till provet imorgon. hur pluggar man gemu? bra att inte veta såhär sista terminen i kursen. nu ska jag gå och anthemsjunga.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0