questions and whatnot I guess

Jag har stulit frågor från Agnes (vars blogg man inte kan läsa, mwaha, men ändå liksom) och tänkte svara på dem (no shit). Here gooees:

1. Det första du tvättar i duschen?

Handen som kollar temperaturen, I assume?

2. Gillar du kaffe?

 Svar nej. Fast jag har aldrig smakat. men shush!

3. Hur mår du just NU?

 Helt okay ändå, omständigheterna vägs upp och sådär I guess.

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?

 18. sifferalfabetet ftw!

5. Berätta om din senaste dröm.

 Inatt drömde jag bland annat att jag hade något i halsen som gav mig kopiös hosta. vad gjorde jag när jag vaknade? svar: hostade. xD

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?

 Då måste jag ju välja en favoritmat först!:o men om jag hade en, nej absolut inte.

7. Vad vill du ha just nu?

 socialt umgänge detta lov!!!

8. Har du räknat till 1000 någon gång?

 svar nej. om man menar att sitta och räkna siffra för siffra. eller det kanske man gjorde när man var liten...?

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?

 biter. ("hon måste bita sig i läppen" sa boken nu :o)

10. Använder du smileys?

 ja, obviously eftersom jag just gjorde det. Konstigt dock eftersom de inte säger mig mer än vad jag fått berättat för mig. folk kan ju ljuga väldigt lätt om det där...

11. Har du träffat någon kändis?

 beror ju hela tiden på hur man räknar.

12. Gillar du keso?

 naaaeee. men jag vill citera min syster här, för att det är så fint sagt: "jag ska nog undersöka keso..."

13. Vilken låt hade du sist i huvudet?

 något hopkok av melodifestivallåtar som blandas ihop...

14. Hur många länder har du besökt?

 *räknar* 16?

15. Är dina föräldrar stränga?

 Skulle jag verkligen inte vilja säga.

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?

 kunna eller vilja? sak samma, svaret blir nog detsamma där...

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?

 jag är en vampyr, jag glittrar och spyr...fast näe. inget glittrar vad jag vet?

18. Brukar du hyra film?

 bara när jag har sleepovers med Agnes och Tora (saknar <33)

19. Var kommer du vara på lördag?

 om jag får gissa: här vid bordet?:(

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?

 jomen verkligen. tofreakingtally.
21. Det finns ingen fråga 21 här, av någon intressant anledning, så jag ska hitta på en. Hmmm. Vad har du gjort ikväll, sammanfattat i 5 meningar? (=ett minivanligt inlägg)
-jag är awesome på så ska det låta och tar både låten och bildkedjan!
-poet-hiphop på elgskånska...gotta love it.
-jag och mamma skrek ikapp åt hur dåliga alla var. xD
-mitt lov har blivit räddat! (att jag kunde ha fixat det hur lätt som helst men vägrade av dååååliga fula anledningar behöver vi inte diskutera absolut inte)
-hm...cola istheshit!

22. Vad åt du till lunch?

 Korv med bröd.:)

23. Har du lockigt hår?

 jag har någon slags självfall, methinks?

24. När grät du senast?

 den sextonde januari. helt sjukt länge sen.

25. Har du gått in i en vägg någon gång?

 o ja! jag går in i väggar hela tiden. iblan är de till och med sneda.

26. Favoritårstid?

 vååår, etcetera!

27. Vem höll du senast i handen?

 jag har verkligen ingen aning? brukar inte hålla hand så himla mycket...

28. Sover du med TVn på?

 om någon har på den, ja. det är ju på en annan våning, yah know.

29. Tycker du att du är gammal?

 naaaaeee.

30. Är du mörkrädd?

 fuck yeah!:D

31. Gillar du ditt liv just nu?

 återigen: fuck yeah! (mestadels...eller typ halvt...)

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?

 most bloody certainly. senast i onsdags.

33. Har du bra syn?

 oh yes! så jävla bra syn!

34. Var är dina föräldrar just nu?

 nere i källaren och tittar på något, ,tror jag.

35. Vad har du på dig just nu?

 vanlig emma-outfit, minus kofta vilket annars är ett stående inslag.

36. Vad var det senaste du köpte?

 fika.;)

37. Hatar du mer än 3 personer?

 nejmen absolut inte.

38. Använder du sushipinnar?

 då måste jag ju äta sushi...

40. Äger du ett vapen?

 ja absolut! hennes namn är bianka. hon används som vapen dagligen.

41. Gillar du ditt hår?

 jag har väldigt blandade och ofta starka känslor kring mitt hår. just nu är det...ganska okay fast fult.

42. Gillar du dig själv?

 det händer faktiskt.:)

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?

 dum fråga delux.

44. Hur ofta använder du MSN?

 ofta, faktiskt. jag är nästan ensam om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0