she told me not to step on the cracks, I told her not to fuss and relax

Bloggspamning for the win!:D typ, iallafall.

Jar var nyss hos den nya psykologen Jolanta. Hon var awesome! hon började (typ) med att fråga varför jag var på bup och jag berättade om vårdcentralen och maten och whatnot. vad säger hon då? "men detta är ju et helt normalt beteende. Vad skulle du där och göra?" typ. hon har redan lärt sig fyra människor i min omgivning vid namn och utmanat mina tankesätt och allt möjligt. fick också äntligen lära mig skillnaden mellan psykologer och kuratoret på ett sätt jag aldrig har förut.

En annan sak jag vill säga, igen, är vilken sjukt fin dag det är idag! solen skiner och allt möjligt. loving it!:D men ja nu är jag hemma och äter lunch. bbillys hamburgare och avslagen men kall cola. vardagslyx yah know. hamburgaren var faktiskt god också. det tror man ju inte direkt om en sån. nej, nog med ointressanta saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0