that´s what stevie said (remake)

jag försökte ändra det failade inlägget så att där inte bara står ett a, men det går inte för det är ett probleminlägg, så jag ska skriva om inlägget från i torsdags om min roadtripsliknande sak.

roadtripen började med att ingen visste var vi skulle ta vägen.
sara: jag tycker vi kör planlöst i en timme, fikar och kör hem.
mamma: jaha, jag tycker att vi kör planlöst i 45 minuter till ystad...

sen åt vi lunch i höganäs, visade det sig. jättegod fisk åt vi! vi besökte random outlets och sen fikade vi i hälsingborg. fast först var jag blindmodell framför en blindmodell. mwaha.:D men sen fikade vi alltså på ett epic fik där jag intog dumlekaka och päronsoda. väldigt gott.:) rubriken är också saras spinoff på en facebook-status jag hade dagen innan.

detta inlägg var inte värt att skrivas två gånger. kom jag på nu. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0