there´s a drumming noice inside my head it starts when you´re around, I swear you could hear it it makes such an almighty sound

odjup del av inlägget:
så jag hade som ni såg matte och sen lunch där vi analyserade ord som umgås och vampyrer med tandställning och annat fint. jag hade också svenska där jag och Vera läste dikter på ett kallt golv, gitarr där jag typ spelade och sång där jag och winnerbäck typ blev kompisar. rent sångmessigt alltså. sen har jag varit hemma. den odjupa delen var inte så spännande. det blir inte den andra delen heller.

dup del av inlägget:
jag kvävs lite av ursäkter och saknad och jag vet inte om jag kommer att klara av att göra det jag måste göra. det jag egentligen inte har försökt göra, fast jag borde ha gjort det. plus så är jag livrädd för att mitt worst case scenario ska inträffa. men alltså förlåt alla. förlåt till alla jag försummar och förlåt till alla jag hänger mig på. jag hatar facebook. jag hatar mail man måste kolla som inte finns. jag hatar bowling! det låter mer random än vad det är.;) men nä alltså jag övertänker allt och det vet jag, men jag orkar inte imorgon goddammit jag orkar inte. kan ingen bara finnaaas

Kommentarer
Postat av: vispen

Jag ville bara säga att jag finns... Inte för att jag tror att du bryr dig särskilt mycket om det eller att det betyder något för dig men ändå.

Kram

2012-02-08 @ 00:40:14
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0