this is a gift, it comes with a prise

emma har idag sitta-hemma-dag. kul va? xD ja hon mår faktiskt ganska bra, Emma. det gör hon. hon har dock idag lyckats tappa bort en kaka. nog för att man kan tappa bort mat (hej Onna liksom) men hur fan tappar man bort en jävla delikatoboll? hur går det till? nåja, jag tog en nannan och den var god så ingen större skada skedd. förutom att den kanske typ brydde. vår hund har också damp och välter ut hela jävla slasken och jag försökte verkligen lägga tillbaka allt men 1) jag fick kväljningar och 2) sakerna vägrade hålla sig där sen iallafall. så vårt golv ser ut som ett helt helvete.

efter denna spännande inblick i det rävåsiska köket ska jag prata om någonting annat. dock vet jag inte vad? den här dagen är ju inte så skrivbar eftersom den mest är transportsträcka och sådär. till imorgon och på fredag vilka är mycket bättre och awesomeare dagar. men idag borde jag verkligen plugga för jag hade ju så himla fina ambitioner. varför ville jag skriva intuitioner där istället? emma är lite korkad. kelly säger då så passande att hon inte är einstein. nu är frågan om jag känner att det är tillräckligt icke-vedervärdigt i köket för att gå ut och ta mer vatten? hard question. får fundera på detta en stund. också väldigt intressant upplysning. en annan sådan är att jag går nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0