three day weekend for the win

hajhaj!
igårkväll fick jag för mig att skriva en femte (!) låt. en svensk en! det går faktiskt ovanligt jättebra. en låt brukar ju ta minst ett par veckor, upp till två månader, men nu känner jag ändå att jag har ganska mycket klart och om jag inte träffas av en enorm skrivkramp lär den snart vara klar. sjukt kul!:D

men så idag har jag haft spanska och sen spenderat tid med Julia(älskade syntsak), sen tar vi berlin, gårdagens godis och just nu musik. jag gillar livet och sånt shit. ;) skrivargrupp sen, det gillar vi också! vi som i jag och jag. fast just nu är jag faktiskt bara en person eftersom mina två halvor är helt överens om hur livet ska levas. detta har inte hänt under någon längre tid på många, många, många år. det är helt sjukt! nej nu ska jag försöka åstadkomma mer på låten!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0