vi kan göra vad du vill, jag vill bara vara bredvid

Hej och grejer!
Vi kan idag börja med ett iltet tips, of sorts: Om man ska göra någonting under dagen, bör man inte drömma om det på natten. resultatet när man vaknar m´blir ett mindfuck utan dess like. ;) annars kan jag notera att sveriges radios hemsida är ett missfoster. iallafall igår. jag får se om den är det idag också, för då får jag damp. :/ vad kan jag mer notera? att när alla hjältar är döda lever kungar kvar. och att det inte finns några prinsessor mer, tydligen. vilken passande låt att lyssna på idag. mwaha. men ja what to say what to say? jag kollade min mail iställe. jag hade faktiskt fått ett mail! det är inte många av gångerna jag kollar (många gånger) som jag har fått några mail. men nu minsann. det var miss bennet som hade skrivit mailet, eller mer korrekt så var det ju facebook som hade skrivit mailet. varför jag skrev ett "så" i meningen vet jag inte, för det är det fulaste någonsin. förutom att säga "dra alla över en kant" vilket tydligen vissa säger enligt Elvira. what´s the deal? det är liksom helt fel!:( jag blir ju alldeles upprörd. jag vill bli rörd istället, som en kaksmet. jag kom inte på att folk faktiskt kan bli rörda förrän jag hade skrivit klart meningen. idiot? näää. ska vi inte äta lunch snart? det vore kul tycker jag. men jaja, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0